הטסת חולים למקרים דחופים

ארגון מגן לחולה – בכל מקום בעולם

ארגון “מגן לחולה” מספק שירות הטסת חולים הזקוקים לטיפול רפואי דחוף במיוחד – שלא ניתן בארץ. חולים הזקוקים לטיפול חירום בחו”ל פונים אלינו, ואנו דואגים להם לטיסת חירום ולשירות רפואי מתאים לצרכיו במדינת היעד. המטרה היא להקל על החולה ומשפחתו, מבחינה רפואית, כלכלית ונפשית כאחד.

תומכים גם אחרי הטיסה

מלבד ההתמודדות עם הפחד מפני המחלה והשלכותיה, החולים ובני משפחותיהם צריכים גם להתמודד עם הקושי ואי הוודאות שבשהייה הרחק מהבית לתקופה ממושכת, בחששות הטמונות בשפה לא מוכרת, ועם מערכת רפואית שונה מהמוכרת להם.

איתור שירותי הרפואה הטובים בעולם

הארגון פועל למען החולים ומסייע להם באיתור המרכזים הרפואיים והרופאים המתאימים להם בחו”ל, תוך שהוא מטפל גם בכל הסידורים הנלווים בהטסת חולים, וכן בהסדרת מקום לינה ואירוח עבור בני המשפחה בקרבת בתי החולים. כמו כן, הארגון דואג לכל הציוד הרפואי הדרוש בזמן הטיסה ועד להגעת החולה לבית החולים.

תמיכה כספית להטסת חולים

בזכות פעילות האגודה, משפחות שידן אינה משגת לממן את ההוצאות הכספיות הכרוכות בהטסת חולים, נהנות מסיוע כספי, מלא או חלקי מטעם “מגן לחולה”. האגודה מנהלת משא ומתן עם הביטוחים הרפואיים הגדולים על מנת להבטיח החזר כספי גבוה ככל הניתן. מתנדבי “מגן לחולה” דואגים לכל – מרגע שהחולה ובני המשפחה עוזבים את ישראל ועד חזרתם אליה.

דילוג לתוכן