שירותי תמיכה אונקולוגים

מחלקה לסיוע לחולים אונקולוגים

ארגון “מגן לחולה” מוביל בכל מה שקשור לסיוע לחולים אונקולוגיים כאשר המחלקה אונקולוגית בארגון מספקת את מגוון השירותים הנחוצים לחולי סרטן ולמשפחותיהם. הרב בנימין פישר מלווה אישית את המחלקה, והוא שם כדי לסייע לחולים ולבני משפחותיהם בכל דרך אפשרית, קשוב לכל שאלה, ונכון לסייע לכל בקשה.

תמיכה רגשית

במגן לחולה מציעים תמיכה רגשית הכוללת סיוע של עובדות סוציאליות-רפואיות, עובדי מחקר ומנהלה שמסייעים להתמודדות נכונה, הן ברמה הרפואית, והן ברמה הנפשית, עם המחלה. המחלקה במקביל, באמצעות קשרים חובקי עולם, לזירוז הבדיקות וקבלת תוצאותיהן, כאשר הרב פישר מלווה אישית כל מקרה ועוקב אחרי הממצאים.

עובדת סוציאלית רפואית

במסגרת המענה לחולים ולבני משפחותיהם, עובדת סוציאליות רפואית מעניקה לחולים תמיכה רגשית ומנחה אותם כיצד להגיש בקשות לשירותי התמיכה המוצעים על-ידי סוכנויות ממשלתיות, רשויות מקומיות ומלכ”רים. במקביל מסופק ייעוץ איכותי וסיוע בהשגת שירותים רלוונטיים שמספקות קופות החולים. באופן טבעי, תהליכים אלו עלולים להיות מעט ארוכים ומתישים, אולם במגן לחולה מתערבים באופן אישי על מנת להקל ככל הניתן על חולי סרטן.

מגן לחולה כאן בשבילכם

יש מי שעוסק במחקר בתקווה למצוא תרופה או מניעה למחלת הסרטן. עבודה זו היא מבורכת ואנו מקווים שבע”ה יימצא הפתרון למחלה הקשה. בינתיים, במגן לחולה נמצאים בשטח, ומספקים מערכי תמיכה שיעזרו לחולי סרטן בהתמודדות עם המחלה הארורה.

התמודדות עם סרטן הוא דבר לא פשוט, שאף אדם לא רוצה להתנסות בו. אגודת “מגן לחולה” נמצאת שם שביל החולים ובני משפחותיהם.

דילוג לתוכן